Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace digitálních učebních objektů pro interaktivní tabuli v předmětu matematika
Valenta, Lukáš ; Vaňková, Petra (vedoucí práce) ; Lapeš, Jakub (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou interaktivních tabulí z technického a didaktického hlediska. V teoretické části také rozebírá technologie interaktivních tabulí. Stručně popisuje hlavní česká úložiště od historie po současnost, včetně problematiky stahování materiálů z nich. Analyzuje hlavní česká digitální úložiště z pohledu potřeb předmětu matematika. Praktická část vychází z informací v teoretické části. Jsou zde popsány nově vytvořené digitální učební objekty pro potřeby předmětu matematika, jejichž témata byla na základě zjištěné analýzy obsažena v českých úložištích v malé míře. U popisu každého objektu jsou popsány i závěry z nasazení těchto objektů v praxi, ve výuce na základní škole v průběhu školního roku 2014 / 2015.
Analýza vzdělávacích portálů na trhu České republiky.
Šejtka, Ondřej ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Diplomová práce se zabývá oblastí elektronického vzdělávání v podobě vzdělávacích portálů. Cílem práce je provedení rešerše vzdělávacích portálů na trhu ČR a následná analýza portálů, které uživatelům nabízí služby pro podporu výuky. V teoretické části se práce zaměřuje na definici pojmů formální a neformální vzdělávání, popisuje příklady jeho využití. Dále se pak zabývá elektronickým vzděláváním v podobě e-learningu, definuje e-learning z různých úhlů pohledů, popisuje jeho historický vývoj, formy a prostředky e-learningové výuky. Diplomová práce se dále zabývá analýzou 17 portálů, z nichž dva jsou popsány detailně, jedná se o zástupce formálního a neformálního vzdělávání. Zpracovaná analýza nabízí informace o správcích portálů, dále pak rozsahu poskytovaných služeb a také obchodního modelu, který portály využívají.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.